Shop Mobile More Submit  Join Login
How To Eat An Oreo Cookie 01 by tatehemlock How To Eat An Oreo Cookie 01 by tatehemlock
Fortunately Terry Hogan let me borrow a camera last night. Then Irene Savona came over and magic happened. We didn't have enough rope for the shoot we wanted to do so we went to Wal-Mart at midnight to get some more. They didn't have what we needed either. So we looked around and improvised.

We found the idea of having Chris Heggum eat Oreo Cookies with milk off Irene to be hysterical. We amuse ourselves something silly taking these pics.

Oreo Cookies were never so good!
Add a Comment:
 
:iconflowerpuff:
flowerpuff Featured By Owner Jan 13, 2011  Student Digital Artist
AHAHAHAHAHA

His expression at the end is priceless
great shots!
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jan 16, 2011  Professional Photographer
LOL he did this so reluctantly and yet it had to be awesome!
Reply
:icondoncreegan26:
Doncreegan26 Featured By Owner Jun 13, 2010  Student Artist
This picture made me laugh so hard, there is definitely chemistry going on between the both of you where its like perfect comedic timing!

Second shot: Looks like it took a lot to for her not to bust out laughing. ... +Faved, +Subscribed.
:la:
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
Yay! I'm glad to help others laugh and make their day!
Reply
:iconandrewhelmer:
AndrewHelmer Featured By Owner Jun 11, 2010
Haha, brilliant. Their facial expressions really sell the comedic aspect.
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
I love Chris Heggum's "Oh I guess I'll do it" attitude towards the whole thing too LOL
Reply
:iconbekkonisou:
BekkoNisou Featured By Owner Jun 11, 2010  Hobbyist Writer
where'd you get all the cookies? o.o
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
Wal-Mart!
Reply
:iconbekkonisou:
BekkoNisou Featured By Owner Jun 13, 2010  Hobbyist Writer
aaah..
Reply
:iconetternity:
Etternity Featured By Owner Jun 11, 2010  Hobbyist Traditional Artist
this is the best thing I've ever seen!! XD its so awesome and hilarious! did she not flinch at all as he was doing this? i wouldn't have been able to keep a straight face!!!
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
Oh she laughed a couple times. She's a fantastic model possibly the best ever but it was hard to keep a straight face on this shoot LOL
Reply
:iconexecutioner-ed:
executioner-ed Featured By Owner Jun 11, 2010  Hobbyist General Artist
i dreamed i was an oreo cookie once...
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
And did someone eat you? LOL Like being one of those anthropomorphic M&M's.
Reply
:iconhoss261:
hoss261 Featured By Owner Jun 11, 2010
after this photo Oreo needs to change their song... A glass of milk, naked woman and an Oreo cookie...
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
Hells yeah! I can get behind that.
Reply
:iconfazzzzza:
fazzzzza Featured By Owner Jun 11, 2010  Hobbyist General Artist
heheh great:) I wish you bon appétit:):)
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
Mmmmmmm mmmmm good!
Reply
:iconpen-at-work:
PEN-at-Work Featured By Owner Jun 11, 2010
Isn't this how everyone does it???
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
At least it is how they should!
Reply
:iconmarkuk61:
Markuk61 Featured By Owner Jun 11, 2010
Ha ha, great idea. We have only recently gotten oreo's over this side of the pond, a short time ago, I would be wondering what it was you had been tasting! Lol
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
LOL well Oreo's are good. Esp the creamy center!
Reply
:iconiiloveeyouu:
iiloveeyouu Featured By Owner Jun 11, 2010
I HAD A DREAM LIKE THIS ONCE~! :D
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
I like the way you dream!
Reply
:iconiiloveeyouu:
iiloveeyouu Featured By Owner Jun 14, 2010
xD so much WHIP CREAM!
Like everyone was covered in whipcream,
and these guys in cloaks came walking in,
dipping oreos into the whip cream and eating it. :D
Reply
:icondreadmanfred:
DreadManFred Featured By Owner Jun 10, 2010
ahh so this is how you eat oreos! now i must do! :P
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
It's the only way to eat Oreo's!
Reply
:icontigzor:
Tigzor Featured By Owner Jun 10, 2010
Isn't it supposed to be "Twist, split, lick and dunk"? He is deffinately not eating that oreo correctly :P
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
LOL true that! Still though, he did get to eat them off Irene Savona. Bastard!
Reply
:icontigzor:
Tigzor Featured By Owner Jun 13, 2010
Agreed, What a lucky bastard :P
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
He doesn't even realize it LOL
Reply
:iconhoss261:
hoss261 Featured By Owner Jun 11, 2010
I think you added one too many commas...LOL
Reply
:icontigzor:
Tigzor Featured By Owner Jun 11, 2010
if anything I ommitted a comma, forgot to add the oxford comma, but nice try ;)
Reply
:iconiamkomics:
iAMKomics Featured By Owner Jun 10, 2010
great series of photos here, sir...i commend you for your ingenuity and improvisation...well done! :bow:

cheers!

Tony
iAM what iAM
iAM Komics;-)
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Photographer
Woot! Thanks!
Reply
:iconguzenshi:
GuzenShi Featured By Owner Jun 10, 2010  Hobbyist
Fantastic photos, and the oreo idea is priceless
Reply
:icontatehemlock:
tatehemlock Featured By Owner Jun 10, 2010  Professional Photographer
Thank you! We were having fun! As you can well see! :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 10, 2010
Image Size
1.1 MB
Resolution
800×1589
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,718 (2 today)
Favourites
51 (who?)
Comments
36
×